Wednesday, February 01, 2006

Trött

Känner mig trött och låg. R och jag grälade i går kväll och fortsatte i morse och det ger mig en känsla av tomhet inuti för jag har inte ens fattat vad det är vi bråkar om. Egentligen borde jag inte posta det här för jag vet att det finns personer som läser den här bloggen som jag inte vill blanda in i mina eventuella problem med R, men samtidigt känner jag att jag inte orkar bry mig om det. Jag orkar inte försöka bevisa för andra att R gjorde rätt som flyttade ihop med mig. Det räcker väl att han vet det. Och att jag vet det. Orkar inte känna mig skärskådad eller försöka motbevisa saker om mig själv som aldrig varit sanna till att börja med. Inser att det här blir kryptiskt och konstigt men jag orkar och vill inte förklara mer heller. Trött.

PS: om någon undrar så gäller fortfarande min positiva lista i inlägget nedan. Vi har en bättre relation än jag trodde man kunde ha. Men det händer att vi bråkar och det händer att jag känner mig låg.

No comments: