Friday, February 03, 2006

JAG är trött

men barnen, de är hur pigga som helst tydligen. Nu väntar jag på att Riket ska ta slut (det är inte JAG som tittar utan barnen) så det kan bli dags att läsa Spiderwick och så barnen kan gå och lägga sig och så jag och R äntligen kan ta fram vår bytta med Björnen och Lejonets italienska chokladglass. Visst får man ha godsaker som man väntar med att plocka fram tills barnen somnat?

Ikväll har jag förresten bakat oätliga kakor, det verkar som misslyckanden i köket går i skov.

2 comments:

Ina said...

Lejonet och björnens italienska chokladglass... SJÄLVKLART håller man den tills barnen har somnat - åh, det vattnas i munnen...! Deras kanelglass går inte av för hackor heller, eller mintchokladen. Njut!

Lallamen said...

Gillar känslan av att veta att den där påsen godis eller goda glassen bara står och väntar på att det ska bli lugnt och tyst. Man ser extra fram emot tiden på tumanhand när man har något speciellt som väntar oavsett om det är något att äta eller en bra film.