Wednesday, February 15, 2006

Hjärtedagen igår

Alla hjärtans dag igår, om nu någon lyckats undgå det. Kommersiellt jippo eller ej, men alla anledningar att mysa lite extra uppskattas hemma hos oss. Vi var hemma tidigt allihop och små allahjärtansdagspaket och kort delades ut i hela familjen. Det är varmt att få allahjärtansdagkort från tre små ungar och inte bara sin egen. Bonus i den moderna familjen. Alla barnen fick varsitt örngott med hjärtan på och så kunde inte R hålla sig utan köpte en DVD med Madagaskar också och så ett par askar gelehjärtan. Enormt fång med tulpaner till mig och ett paket med mycket små kläder i (nejnej, inte till en bebis, att ha under...). R gjorde ett stort lass med minisemlor också och oj vad goda de blev. Själv misslyckades jag totalt med att hitta på något till R. Jag tänkte och tänkte och tänkte för att komma på den perfekta presenten. Den där som visar precis hur mycket jag älskar honom och hur underrar han är och som är personlig och uttrycker allt. Fick prestationsångest och det blev...inget. Får uttrycka min kärlek på andra sätt, som att göra frukostmackor när han är superstressad och har fått jobbiga budgetmail från chefen redan klockan 7.

No comments: