Saturday, January 14, 2006

Slappar

Jag sitter i soffan och surfar och R sitter bredvid och jagar vidare i Need for Speed. Soft.

Vi har varit en sväng i några möbelaffärer och spanat lite löst på matbordsstolar (eh, finns det ordet?) och fåtöljer till vardagsrummet. Jag blir alltid lika fascinerad när vi går in på R.O.O.M, vilka oerhört superstylade människor som shoppar där och hur vansinnigt superstylade till och med deras ungar är. Jag får lite krypningar av sånt om jag ska vara ärlig. Alla mina fördomar om innerstadsbor känns plötsligt besannade och jag är tyvärr ack så villig att få dem besannade.

Hursomhelst så gick vi därifrån med följande: 120 st assnygga blommönstrade muffinsformar, en ny turkos psykomönstrad necessär till mig (rea, kostade bara 100 kronor) och en bok om Meze. Jag blev också glad att se att matsalsbordet vi köpte i höstas INTE ingick i rean.

No comments: