Wednesday, January 25, 2006

Perspektiv

Bara för att jag känner för att gråta, så tänker jag skriva en lista på saker i mitt liv som är superbra just nu. Bara för att sätta lite perspektiv på tillvaron typ. Ingen inbördes rangordning, bara några av alla saker i mitt liv som är bra.

- Min dotter är frisk och smart och hur skön som helst. Vi skrattar tillsammans.
- R och jag har en relation som är bättre än vad jag kunnat drömma om att det kunde vara. Det går inte att beskriva. Han gör mig till en bättre person.
- Hela vår familj är så himla mysig.
- Min syster kommer hit på lördag och stannar till söndag eftermiddag.
- Även om det är kallt i vårt hus just nu så har vi en vacker kamin och massor av ved.

2 comments:

Var dags glimtarn said...

PRecis en sån lista har jag med, i huvudet, just nu. Mantra mantra.

Mustardseed said...

Ah en bra grej till min lista: marmelad i spenaten!!

Nä det är ju inte så farligt, vi överlever allihop, och hon är en glad unge trots allt! :-)