Thursday, January 05, 2006

Bästa eftermiddagen!

Idag kommer L hem. Äntligen äntligen äntligen!!!

Hon har en hög med julklappar som ligger och väntar och de pratar hon om varje gång vi hörs på telefon. Jag är nyfiken på vad hon har med sig hem från USA också. Pappa L pratade om ett par små rosa cowboyboots han sett, undrar om det blev något köp. Hur cool vore hon inte i dem liksom?

Blir skönt att vara ledig några dagar och bara softa och kramas mycket. På söndag ska L och jag se Disney on Ice. Hon vet inte om det ännu, men hon har pratat mycket om att hon vill gå till Globen och se Disney on Ice, så jag tror det blir bra. Rs barn ska se samma föreställning på lördagen med sin mamma, annars hade vi naturligtvis gått allihop tillsammans. På måndag kommer min mamma upp på ett kort besök och tar sen med sig lilla L hem, eftersom jag ska åka till Polen med jobbet ett par dagar och inte kan lämna på dagis på mornarna (tja inte hämta heller såklart, men det kan ju Pappa L göra i normala fall). Nu slipper Pappa L ta ledigt på mornarna från jobbet det första han gör efter semestern och L får ha några mysdagar med mormor och morfar. Win-win.

Nu ska jag bara jobba undan några timmar och sen åker jag till Arlanda och kramar min lilla älskling!!

1 comment:

Thinkerbell said...

Mina två ska också på Disney On Ice på söndag - men farmor och farfar. Jag ska ligga hemma och LATA mig (dvs jobba).

Hoppas er eftermiddag och kväll har varit/är mysig!