Friday, December 30, 2005

Mmmm lediga!

Jag lyckades lätt övertyga R om att det var en bra idé att vi tog en extra semesterdag idag och aaaaah vad ljuvligt underbart det är att bara puttra omkring härhemma. Vi har ägnat en ansenlig del av dagen hittills åt att spela Need for Speed på PS2. Eventuellt blir det bio ikväll men jag kan inte komma på vad jag vill se så mest troligt laddar vi ner någon pay-per-view på kabeltv istället.

Det är extra perfekt underbart att stanna hemma när det är värsta snövädret ute. R fick skotta fram bilen i morse för att kunna skjutsa tre sötnosar till sin mamma. Kanske struntar vi att gå ut mer idag, eller möjligtvis åker vi in till stan för att byta det andra PS2 spel som vi gav varandra i julklapp (eller alltså såhär: jag fick ett bilspel av R och han fick ett annat bilspel av mig. Joo PS2 stationen var till barnen men det är ju synd att den bara står här och dammar igen när de inte är här, eller hur?)

No comments: