Thursday, December 08, 2005

Gratis är gott

Hade en trevlig kväll igår jag också och ska dessutom såsom Marmelad utsätta mig för det eventuellt tvivelaktiga nöjet att bevista Labero/Wells ikväll. R har fått mutbiljetter av en konsultfirma. Julbord ingår, vilket lockar mig. Labero och Wells....lockar inte riktigt lika mycket. Allvarligt talat, får man ha en så här tafflig hemsida som professionell artist? Och den här är rolig också, fast på ett helt annat sätt. Mest fastnar jag för (och skräms lite av) den här formuleringen: "Efter föreställningen böRrjar partyt! Ni kan välja att mingla med Joe Labero i hans egen VIP Lounge med ett glas cognac eller ett glas champagne eller lyssna till Robert Wells och hans gästartister i rockiga Rhapsody Lounge". Jag tror personligen att jag väljer att mingla med R i vår egen lyxiga Bedroom Lounge.

Men det kan bli kul i rent studiesyfte. Vi har tidigare skämtat om hur osannolikt det är att vi skulle lägga pengar på att se en trollerishow och så kommer R hem med erbjudandet om att få se den här showen och ja, det är faktiskt så att gratis är gott!

Dock berättade Marmelad igår att showen tydligen inte börjar förrän vid 22 och det är faktiskt bedtime för mig som går upp vid 5.30 för att hämta dotter, så jag är lite nervös för att faktiskt somna under showen. Eller är det rentav bra om jag gör det?

No comments: