Thursday, November 10, 2005

Prylsug och systerkärlek

R är fortfarande i USA och kommer förhoppningsvis hem med en ny superfin digitalkamera som jag suktat efter ett tag nu. Jag håller tummarna för att han hittar den till schysst pris, jag är sååå sugen på att ta fler och bättre bilder på barnen och huset och katterna och kanske till och med kaninen. Bloggar med foton i är roligare också.

Skickade min blogglänk till storasyster yster igår så hon kanske läser det här *vinkar*. Hon var här i helgen och vi hade en såndär aslyckad shoppingdag när nästan allt man rör vid är köpbart och man kommer hem med många sköna påsar och där köpen känns lika lyckade en vecka senare som de gjorde när man stod i affären. Nu ses vi till helgen igen eftersom jag och lilla L ska åka till hemstaden och hälsa på mormor och morfar och alla de andra. Längtar. Jag vill inte bo där men det är mysigt mysigt att komma hem ibland. Min syster och jag har fått en djupare relation efter att vi båda gick igenom skilsmässor nästan samtidigt. Nu känns det som jag kan berätta nästan vadsomhelst för henne och det är befriande och underbart skönt att ha såna personer i sin närhet.

1 comment:

Anonymous said...

Älskade lillasyster yster!
Du är min bästa vän, det vet du!
Det finns ju saker som bara systrar upplever tillsammans.
Stora kramar!