Monday, March 27, 2006

Sjuk shopping

Jag känner mig som världens evighetsgnällande sjukling, men jösses, kan det aldrig ta slut?

Orkade i alla fall ut på en intensiv shoppingspree igår eftermiddag (vi har ju fått lön!) och det gör ju att man känner sig lite bättre. Eller hur?

Köpte ett par ascoola mörkblå dieselstuprörsjeans som är så smickrande för figuren! Jag är enormt nöjd, trots att det var bland de dyraste jeans jag köpt någon gång. JC i Globen har för övrigt världens bästa expedit. Andra gången jag köper jeans av honom och han har ett helt fantastiskt sätt att bemöta kunderna. Man slipper känna sig som en totalt ute 35-åring som försöker poppa till sig (det vill säga som den man är), och istället känns det helt rätt att köpa just de där jeansen. Han är bäst. Hoppas han får provision.

Köpte en massa andra saker också: nya solglajjor, ny foundation (såndär mousse som de gör reklam för...påverkad av reklam, jag? Näää...), mörkgrå ögonskugga, stay-ups, leggings, cool röd och blårandig top, assnyggt långt stort halsband och så två paket alvedon. Sen var jag helt slut och somnade på soffan i två timmar när vi kom hem.

No comments: