Tuesday, May 27, 2008

Gratulationskort

L skriver världens bästa gratulationskort.

I lördags skulle jag och R på 40-årsfest hos en granne, och L ville skicka med ett grattiskort. Såhär stod det:

"Grattis X på födelsedagen! Det verkar vara monga som fyller år på våren men idag är det din tur att fyra. Grattis på födelsedagen!"

I söndags fick jag ett morsdagskort (ska det skrivas ihop på det viset?).

"Grattis på mors dag! Det var värkligen lenge sen som det var mors dag. Nu pasar jag på att taka dej för den blomiga tunikan som du syde. Hopas att du blir glad för morsdagkortet. Från L till Mamma."

Är det inte fint skrivet, så säg? På framsidan hade hon ritat en symaskin med tyg i, ett par glasögon (mina) och lilla I. Min stora lilla L, sköna unge!

1 comment:

Anonymous said...

Här har du ett tips på en bra Städfirma som akn hjälpa dig med bl.a. Flyttstädning om du vill =)