Sunday, December 03, 2006

Julförberedelser

R och jag har ägnat helgen åt en massa mysiga julförberedelser och jag känner mig supernöjd eftersom jag i värsta Linda Skugge-stilen har gjort en ursnygg julkrans till ytterdörren. R hjälpte mig att plocka mossa i skogsdungen uppåt vägen, vi gick ut med ficklampa (det blir mörkt tidigt nu!!) och gummistövlar och plockade en plastkasse full av grönmossa. Jag dekorerade med nypon och röda band och det blev supersnyggt och jag är värsta pysseldrottningen. Någon gång kanske jag orkar posta en bild också.

En stor händelse i helgen måste annars vara att L har graderat på tae kwondon. Hon var enormt duktig och fokuserad och jag och pappa L höll på att spricka av stolthet.

Men helgens allra största händelse är helt klart att min syster och hennes fantastiska sambo har smygit iväg och gift sig. Jag är så enormt glad för deras skull och vet att de kommer få ett lyckligt liv tillsammans! Stort grattis, älskade storasyster!! Du är värd all lycka i världen!

No comments: