Monday, May 08, 2006

Shopaholic sambo

R är bäst på att shoppa!

Han kom hem från USA med inte mindre än TVÅ nya digitalkameror (varav en var systemkameran som jag drömt om i ett år eller så, Nikon D50), trådlösa hörlurar till datorn (det var ju bra att han glömde de andra hemma – så fick vi en anledning att köpa trådlösa), presenter till barnen (fast här fastnar han faktiskt i könsrollsträsket – dockor till tjejerna och bilar till killen...?), fyra topar och två luvtröjor till mig (kunde inte passat bättre efter min rensning i garderoben häromdagen), en massa spaprodukter (body butter, scrubcrème etc) och ja, jag har säkert missat något. Jösses!


Vi fortsatte i samma anda på söndagen, med nya utemöbler till vår underbara altan samt en ursnygg grillbänk med infälld grill. Tillbringade hela eftermiddagen med att skruva och avslutade dagen med vår första grillning sen vi flyttade in i huset! Livet är härligt.

2 comments:

Anonymous said...

Avundsjuk storasyster ;-)
Kan J få gå på kurs hos R??

/Moster H

Anonymous said...

Fast å andra sidan shoppade J en ny bil i mitt namn i fredags ...

/Moster H