Monday, October 24, 2005

Men måste allt gå sönder samtidigt??

Alltså nu är jag trött på tråkutgifter!!

I fredags bytte jag till vinterdäck och åkte på att köpa nytt däck eftersom vänster fram var helt omöjligt att balansera efter en punka förra säsongen. Tjoff 1000 spänn. Lämnade in parkeringsskadan idag (tjoff 2000 spänn i självrisk eftersom den fege f-n som kört på min bil inte lämnade sina uppgifter). Sen åkte jag ju på att hyra bil eftersom jag var så puckad och bokade tid på en STOR verkstad gubevars (tjoff, 2500 spänn). Så för att toppa av den underbara utgiftsveckan så hittar jag mina glasögon på badrumsgolvet med ena glaset krossat. GAAAAAAAAH jag blir galen.

Fast mest blir jag galen för att det blir omöjligt att läsa mig själv till sömns innan jag fixat nya glasögon. Jag är så närsynt så jag kan bara läsa typ ett ord i taget utan brillor.

No comments: