Thursday, September 04, 2008

Mammas leksak

R är förresten i USA igen. Det är en blixtvisit, han reste ut igår vid lunch och kommer hem på fredag eftermiddag. Han ringde i natt och berättade att han redan hunnit börja shoppa. Två Nintendo DS, ett till D och ett till mig. Äntligen!!

Det är i och för sig trist att veta vad man ska få i födelsedagspresent (eller julklapp kanske, jag tror D får ett sammanbrott om jag får en DS före honom och han ska få sin i jul), men nu slipper jag i alla fall låna barnens spel. Yes! Om R är snäll kan han få låna min DS. Och L kommer få ett sammanbrott också, för min DS är roooosa.

2 comments:

Var dags glimtarn said...

Jag snor våra smås :O Säger att NÄÄ det är MIN tur. Det funkar ; )

Jag kan tänka mig att resa till Florida enkom för att shoppa. Tragiskt,när jag tänker efter. Eller iaf väldigt materialistisk lust.

Mustardseed said...

Mmm jo det har väl funkat för mig också kan jag erkänna, men de små rackarna tar ju med sig sina DS hem till sina andra föräldrar halva tiden. Och det är ju då jag har som mest tid att spela ;-)