Monday, September 08, 2008

En öl ikväll...

...skulle bli en billig fylla. I vaknade kring 4.30 i natt och ungefär en timme senare kände jag att det inte var någon större ídé att ligga kvar. Eller vi kan säga att jag som en sann kvinna och en god mor offrade mig så att R skulle kunna få sova, eftersom hon började bli högljudd. I har sedan tagit igen sin sömnbrist med att sova lääänge mitt på dagen, men vid det laget hade jag hällt i mig så mycket kaffe att jag definitivt inte kunde somna.

Nu räknar jag ner till läggdags. Eller kanske skulle åka och köpa en öl ändå...?

1 comment:

Anonymous said...

Haha, ja varför inte en billig fylla. Det kunde ju förgylla tröttheten lite. Hoppas det är bättre idag!

Jag har flyttat förresten. Byt namn och byt adress i länken är du snäll! Och framför allt - välkommen!!
http://mitteget.wordpress.com/