Tuesday, June 03, 2008

R, min shopaholic sambo




OK, jag tycker att jag är rätt bra på att shoppa loss, men R är definitivt strået vassare.


Det här är vad han kom hem med från USA (och jag har garanterat missat något):


- 8 olika toppar till mig

- 1 par gympaskor till mig

- 5 kortärmade bodys till I

- 3 t-shirtar till I

- 2 pyjamasar till I

- 1 två-delad mjukisdress till I

- 1 klänning till I

- 1 par shorts till I

- 1 skallra/gosedjur till I

- 3 pet shop hus med pet shops (ett var till F, D och L)

- 3 st prydnadshundar (en var till F, D och L)

- 3 klänningar (varsin till F, K och L)

- 1 munkjacka till K

- 1 par shorts till D

- 2 t-shirtar till D

- 1 par örhängen till K

- 1 parfym till K

- 1 sheriffstjärna (eeeh jo det är sant!)

- 1 leksakshäst till vår snygga vuxenleksakshylla

- 3 par byxor till sig själv

- 3 par skor till sig själv

- 2 skjortor till sig själv


Den här gången hade han tagit med sig en tom extraväska på resan, för att slippa att för tredje gången köpa en ny väska till hemresan...


Det är tur att han åtminstone handlar på outlets.

4 comments:

Anonymous said...

WOW! Underbart!
Kan jag skicka J på kurs till R!?

KRAM
Storasyster

Kajsa Bergman Fällén said...

Haha, ja det där slår nog det mesta :D

Ina said...

Ojoj!! Jag vill skicka maken till USA också - ihop med R that is, för ensam blir det inget shoppat... Man kan ju inte kunna allt!

Var dags glimtarn said...

USA och outlets är tok kul, det är så billigt i jämförelse, vi blir också tokiga där maken och jag, han nog värst, måste vara prislapparna *S* Du, vi pajjar våra väskor hela tiden, så vi kan köpa upp ert lager ; )

Dina syalster.........jag är så impressed att det fattas ord!