Wednesday, October 18, 2006

Vad hände?

Vad hände med min träning? Jag som kom igång så bra med joggningen i våras och sen bara poff så dog det ut. Jag minns att det var för varmt att springa i somras, men det kan jag knappast skylla på nu...

Skulle vara roligt att testa någon organiserad aktivitetet, som yoga eller liknande. Fast lite svårt att få till med vårt pusselschema med kanske. En kompis med liknande barnpussel har övertalat en yogaledare i stan att hon får gå varannan vecka till halva priset. Bra förhandlat! Skulle vara riktigt kul att hänga på nästa termin. Haha, notera min förmåga att skjuta upp motionerande till NÄSTA termin istället för att ta tag i det nu...Nej, dags att rulla fram yogamattan jag fick av syster yster och plugga in yoga-dvdn. Annars är jag rätt sugen på något sånt här till Playstation 2. Lekar är ju alltid kul. Och självbedrägeri är kanske min bästa gren.

No comments: