Tuesday, September 05, 2006

Nätet är fullt av idioter

Sitter på jobbet och längtar ihjäl mig efter R.

Var dum nog att ge mig in i en rastisk diskussion på ett välkänt föräldraforum där någon skrev ett rätt grovt inlägg om hur bara afrikaner antastade henne på stan och påpekade att det minsann INTE stod ”ja jag älskar n-kuk” i pannan på henne (så de där negrerna borde ju fattat att hon inte var intresserad)... Diskussionen ledde till att någon anonym idiot fann det givande att påpeka att jag ju minsann faktiskt älskade n-kuk om hon mindes rätt.

Vad är det för j-la värld befolkad av idioter som vi lever i egentligen?

Jag vet, man ska inte ta åt sig av anonyma efterblivna stackare på nätet, men jag blir så beklämd när en person i mitt liv blir reducerad till en negerkuk för att någon fått slut på argument. Jag blir beklämd för att jag blir påmind om att det är just så många ser på världen. Det är så sjukt.

2 comments:

Kajsa Bergman Fällén said...

Ja vad ska man säga? TÄNK om man visste vem som dolde sig bakom det där anonyma nicket. Vad är det för sjuk jävel egentligen?

Mustardseed said...

Jag vet vem det är nu!