Monday, January 28, 2008

En dag kvar...

...I wish. Vi har ägnat helgen åt att testa färdknäppar och färsk ananas för att locka ut bebisen, men utan framgång.

Jag har någonstans inbillat mig att eftersom L kom tre dagar för tidigt så kommer nog även denna bebis innan beräknat datum, men njä det ser mörkt ut. Och nu kan den gärna få vänta till onsdag när barnen är hos sina andra föräldrar i alla fall. Ikväll ska vi ju ha tårtkalas för D, då kan vi inte bli störda av bebisar som vill ut.

R har beställt ankomst till lördag eftermiddag då hans föräldrar kommer vara på plats hos oss för att fira nyblivna femåringen. "Jättebra, då hinner jag jobba undan i veckan och så kan de ta hand om barnen när vi åker till BB." Mmm, jättebra för dig som inte bär omkring på den här magen...

1 comment:

Ina said...

Fick rss-meddelande och trodde att nu, nu, är bebis här! Men inte det... Jag tänker inte vänta till lördag, det här är ju jättespännande! Helt ok att inte störa storebror på kalaset, och ok... till onsdag kanske det går att vänta - men sen får det väl vara dags?!
Eh... tycker jag, och när blev jag inblandad...?