Tuesday, January 22, 2008

Dagens tips!

När du är höggravid och känner dig fet och plufsig - välj något annat att titta på än America's Next Top Model.

AH vad jag vill få tillbaka min kropp (neeej, jag brukar inte se ut som de i America's Next men jag brukar ha en midja). Tänk om det vore sant att kilona bara rinner av när man ammar. Sweet dreams.

Jag har aldrig sett så mycket snygga kläder i affärerna som nu. Ska vi slå vad om att jag inte kommer hitta något när jag väl är ogravid igen...?

1 comment:

Anonymous said...

*ASG*
Höll tummarna för det där att kilona skulle rasa när jag ammade skulle funka nu den tredje gången.. .tredje gången gillt liksom ... Pyttsan!
Egentligen är det väl inga större problem med den del av kroppen som befinner sig under de två jättebomberna, men det finns ju INGENTING som går om min överdel just nu. J får nog gå på det där bröllopet själv om jag inte ska gå med i min grå mysdress.. *S*.
KRAM
Syster yster