Saturday, August 23, 2008

Jag buzzar barnkläder!


Äntligen något kul att testa från Buzzador! Barnkläder från Name It (fd Exit).

Vi fick en gratis pyjamas till I och rabattkuponger på 50kr att dela ut till vänner och bekanta. Så om någon känner sig sugen att handla barnkläder på Name It (de har upp till 12 år numera) så kan ni skriva en kommentar med mailadress så kan ni få kuponger av mig.
Vi tog pojkmodellen (på bilden), den andra var en rosa dröm vilket väl i och för sig var fint, men den fanns ändå inte i rätt storlek och jag slår alltid lite bakut när till och med bebispyjamasar ska delas in i pojk- och flickmodeller. Pyjamasen är i alla fall supergosig och jag har bra erfarenheter av deras kläder sedan tidigare också, schyssta priser och sköna kläder. Om det inte var för det där med "är det till en pojke eller flicka?" då!

1 comment:

Ina said...

Jag är intresserad! Du kan maila till
klatersnabelapunktcom
Skoj!